POLSKI  ENGLISH

ETYKA W POLITYCE - Kazusy
Woda dla Sudanu - opis

Akcja „Woda dla Sudanu” jest kampanią społeczną prowadzoną wspólnie przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę. Jak informuje na swojej stronie internetowej właściciel marki „Cisowianka”, firma Nałęczów Zdrój Sp. z o.o. „Akcja »Woda dla Sudanu« realizowana jest od listopada 2008 roku. Jej celem jest zebranie środków na budowę studni i ujęć wodnych w Sudanie Południowym. Specjalnie na potrzeby akcji stworzono małą butelkę Cisowianki, która w całości dedykowana jest Polskiej Akcji Humanitarnej. Dotychczas wybudowano 4 studnie, które zapewniły dostęp do bezpiecznej wody pitnej kilku tysiącom mieszkańców Sudanu. Docelowo z zebranych środków powstanie przynajmniej 11 studni”.

Akcja „Woda dla Sudanu” zwyciężyła w konkursie na najlepszą Kampanię Społeczną Roku 2009, który ogłosiła Fundacja Komunikacji Społecznej. Akcję nagrodzono za „różnorodność i długofalowość działań oraz za skuteczną budowę marki kampanii”.

Kazus opisał Tomasz Kwarciński

[Opracowano na podstawie: Materiały prasowe zamieszczone na stronie:
http://www.cisowianka.pl/pressroom.php]

Opublikowano 30 XII 2010